Marjolein Leenarts is dermatoloog en ontwikkelt no-nonsense huidverzorging met uitsluitend ingrediënten waarvan bewezen is dat het echt wat doet voor je huid. Wat begon met een aanstiplotion voor waterpokken is uitgegroeid tot een merk dat je ook in je e-mail inbox informeert over de beste producten voor je huid.
Met het grote succes van de producten, groeide ook het aantal e-mail abonnees en de marketingafdeling. Hierdoor kwamen ze in het oude e-mailplatform wat krap in hun jasje te zitten en was het tijd voor een overstap naar Deployteq.
Na enige tijd te hebben samengewerkt in het e-mailmarketing vak was het aan ons om Deployteq te implementeren en naast de basis op te zetten ook een groot aantal campagnes over te hevelen naar de nieuwe ESP.
In onze ESP toolbox staat Deployteq bovenaan, we helpen dan ook veel bedrijven per jaar met het implementeren van dit systeem. Aan de hand van een vast proces doorlopen we de implementatie heel gestructureerd. Via Slack en wekelijkse meetings met de marketing manager en e-mailmarketeer houden we de lijnen kort en doorlopen we soepel de implementatie.
De warm-up campagne zit erop en de eerste nieuwsbrieven worden verzonden vanuit Deployteq. Wat ons alleen nog rest is geleidelijk aan alle lifecycle campagnes overzetten vanuit de oude ESP. Een uitgelezen kans om deze mails meteen een upgrade te geven!