Waarom we doen wat we doen

Wij geloven in de kracht van e-mail als kanaal omdat je in staat bent om 1-op-1 met je klant te communiceren. Dit maakt e-mail uniek ten opzichte van andere kanalen.

Wij zijn Funnelboost gestart omdat we écht datagedreven zijn!

Veel mensen snappen het belang van CRM, e-mailmarketing, retentie en engagement. Maar dat inzicht komt in veel gevallen niet verder dan een plan of een idee. Daar willen wij verandering in aanbrengen met datagedreven e-mailmarketing en customer dataplatform oplossingen.

CRM en e-mailmarketing prominent in de marketingmix

We kennen allemaal wel uitspraken zoals: “Hoe mooi zou het zou zijn als” en “ja, daar moeten wij ook wat mee”. Minder bekend zijn de verhalen uit de praktijk. Behalve dan een case over een e-mailcampagne met de laatste fancy technieken. Die zijn er genoeg, maar dat raakt de essentie niet. En daar wringt de schoen, wat tegelijkertijd onze ambitie en enthousiasme aanwakkert.

Van identificatie tot optimalisatie, dat is onze volledige dienstverlening

Wij helpen je om CRM- en e-mailmarketing een prominente plek te geven in de totale mix van middelen om klantbeleving, klanttevredenheid, engagement, retentie en conversie te verhogen: know, engage, convert

Optimaliseren van interne processen

We pakken het grondig aan, zodat je tegelijkertijd je interne processen stroomlijnt. Hierdoor kan de klantenservice, sales en de rest van de organisatie beter zijn werk doen. Iedereen binnen de organisatie snapt nu wie de klant is, wat hem/haar drijft en welke verwachtingen ze hebben.

Uitdagingen op het gebied van e-mail/ CRM zijn in B2C en B2B in overvloed aanwezig. Daarom hebben wij er een missie van gemaakt om zoveel mogelijk bedrijven te helpen bij het neerzetten van een goede basis, en dat door te ontwikkelen tot een geoliede machine.

 

Ferry Willeijns en Kevin Ruhe – Founders Funnelboost

Wij staan voor je klaar!
Neem contact met ons op.