Know. Engage. Convert.

Funnelboost identificeert jouw bezoekers en leert ze steeds beter kennen. Die informatie is goud waard!

E-mailmarketing en Customer data platform oplossingen aan de hand van onze identiteit: Know, Engage en Convert.

KNOW.

Je bezoeker beter leren kennen, van onbekende bezoeker naar bekende bezoeker

Vanaf moment één dat jouw bezoeker op de website komt gaat het over kennismaken. Hoe zorgen we ervoor dat we jouw klant zo snel mogelijk leren kennen en dat we daar op de juiste manier op anticiperen?

We zorgen dat onbekende websitebezoekers zo snel mogelijk verleid worden tot het inschrijven op jouw nieuwsbrief. Wij helpen jou om de juiste ingangen te vinden, die aantrekkelijk genoeg zijn om jouw webbezoekers hun e-mailadres (data) af te laten geven.

Vervolgens zorgen we ervoor dat je de terugkerende bezoeker kunt herkennen. Door bijvoorbeeld een whitepaper aan te bieden op je website. Je bezoeker vult zijn gegevens in, in ruil voor het whitepaper. Vanaf dat moment kunnen we een profiel gaan opbouwen van die bezoeker.

Je bouwt heel veel kennis op van bezoekers door ‘know’, waardoor je verder kunt personaliseren op de homepage met relevante aanbevelingen en product recommendations.

ENGAGE.

Het juiste aanbod op het juiste moment

Als je het e-mailadres van een bezoeker hebt ontvangen, dan begint het eigenlijk pas. Dan wil je hem beter leren kennen! Wie is die inschrijver (lead) nu precies en waar heeft hij behoefte aan?

Hoe krijg je die klant in beweging? Door hem beter te leren kennen weet je ook hoe je hem zo goed mogelijk kunt bedienen, wat je hem het beste kan voorschotelen.

We zorgen ervoor dat je bezoeker het juiste aanbod op het juiste moment krijgt op basis van zijn of haar voorkeuren.

“Engage” is er ook zorgen dat die bekende bezoeker zo goed mogelijk wordt bediend qua content over de verschillende kanalen heen, die uiteindelijk leiden tot de gewenste actie.

CONVERT.

De bezoeker koopt of schrijft zich in

De vervolgstap is ervoor zorgen dat jouw bezoeker tot aankoop overgaat of in actie kom, dat is “convert”. Jij komt op het juiste moment met het juiste aanbod, op basis van het vertoonde gedrag van de bezoeker op je website.

We doen dit bijvoorbeeld door een campagne op te zetten, speciaal voor mensen die artikelen in hun winkelmandje hebben gedaan, maar hun bestelling niet hebben afgemaakt.

Dat is een convert-campagne: we overtuigen je bezoeker om tot aankoop over te gaan. Als iemand uiteindelijk de aankoop heeft gedaan, dan stopt het proces natuurlijk niet. Juist dan is e-mail een heel krachtig middel om ervoor te zorgen dat jouw klant vaker terugkomt op je website.

Wij staan voor je klaar!
Neem contact met ons op.